reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Backstuber

Tomáš Backstuber

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mea culpa za to, že ste sa sem dostali, no keď už ste prišli, mohli by ste si prečítať niečo z pera talentovaného (a skromného) obdivovateľa života a dobrej nálady (a morbídnych vtipov, ale tie sem písať nebudem). Zoznam autorových rubrík:  FilmyHrySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Reinkarnácia, vegetariánstvo a problémy fanatizmu

Tomáš Backstuber

Reinkarnácia, vegetariánstvo a problémy fanatizmu

Alebo akýsi ľahký výcuc mozgu z facebookovej skúsenosti o tom, že ďaleko podstatnejšie, než príslušnosť ku konkrétnemu náboženstvu, či presvedčeniu, je, ako pristupujete k ľuďom iným, než vy.

  • 20. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 826x
  • 3
Keď sa stretla spravodlivosť s rasizmom

Tomáš Backstuber

Keď sa stretla spravodlivosť s rasizmom

Nasledujúci článok bude primárne o situácii, ktorej som bol svedkom, o skúsenosti. Ľudia z radov rasistov, či anti-rasistov s ním do určitej miery nebudú súhlasiť, ale rátam, že o tom je život: nikdy nie je čierno-biely.

  • 7. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 272x
  • 20
(Ne)prenasledovanie od pro-family, alebo kresťanská láska v praxi

Tomáš Backstuber

(Ne)prenasledovanie od pro-family, alebo kresťanská láska v praxi

Tejto téme venujem ešte ďalší článok, aj keď tak skoro po sebe. Dopočul som sa totiž, ako veľmi silne je pro-family dobrá, ako chce len udržať status quo, ako by si nedovolila diskriminovať, či prenasledovať, ako by sa aj postavili pred deportačný vlak s homosexuálmi... znie to veľmi nádherne. Tak som si povedal, že si trochu poštudujem na nete, či to takto v zahraničí s pro-family skutočne vyzerá.

  • 27. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 692x
  • 70
Kuffa, Kováčik a mne sa snáď hádam sníva

Tomáš Backstuber

Kuffa, Kováčik a mne sa snáď hádam sníva

Neuveriteľné skutočnosťou. Po rokoch aby som znova otváral svoj blog, pretože to vo mne vrie a musím dúfať, že napísať, čo vidím a cítim, mi pomôže. A čože také hrozné sa stalo? Moja segra by povedala, že vlastne nič a vlastne to mám ignorovať. A vlastne by som asi aj mal, pre moje vlastné zdravie je to vhodnejšie. Akýsi Kuffa si otvoril na kameru ústa o svojej láske k homosexuálov, kde minimálne mne pripomenul Freda Phelpsa, zábavnú to figúrku asi najnenávistnejšej americkej kresťanskej organizácie. Samozrejme, témou boli homosexuáli. Paradoxne, to ma nenaštvalo. Čo ma naštvalo, bol článok od Tomáša Kováčika, ktorý tvrdí, že on vlastne povedal, že homosexuálov miluje. What the mariška?

  • 26. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 882x
  • 7
Môj týždeň s Paleom

Tomáš Backstuber

Môj týždeň s Paleom

Asi najlepší spôsob, ako získať na diétu určitý (hodnotný) názor, je vyskúšať si ju na vlastnom tele. "Paleo diéta", či skôr životný štýl snažiaci sa o zdravie jednotlivca, bol pre mňa otvorenou otázkou. Dokážem to vôbec prežiť? Ako sa budem cítiť? Budem vôbec vnímať, že "diétujem"? A je vôbec pre mňa reálne držať túto "diétu" celý život, ako to odporúčajú všetci obhajcovia Palea? Aby som to zistil, skúsil som týždeň žiť podľa jeho pravidiel. Chcete vedieť, ako to dopadlo?

  • 2. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 889x
  • 21
reklama
O manipulácii manipulovaných

Tomáš Backstuber

O manipulácii manipulovaných

Ach jaj, zasa som si raz prečítal nejaký článok. Tri krát som si povedal, že naň nechcem zareagovať, že to je zbytočné a tak podobne a aj tak to tu teraz, milý čitateľ, čítaš. O aký článok vlastne išlo? "Toto nie je o homosexualite, toto je o manipulácii" - závažne znejúci nadpis, závažne znejúce obvinenia. Článoček predtým zasa venujúci sa tomu, ako Romana Schlesinger robí zle homosexuálom a ako Vladimír Palko im robí záslužný činnosť. Paradox? Skôr niečo nebolo domyslené. Ale skúsim sa teda zamerať na jednotlivé časti a uvidím, čo z toho nakoniec vznikne.

  • 25. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 026x
  • 31
Smrtiace električky a rýchly život

Tomáš Backstuber

Smrtiace električky a rýchly život

Povzdych nad električkami a rýchlosťou života trochu pripomínajúci hlavnú myšlienku z filmu Click, ale možno v trochu krvilačnejšom prevedení.

  • 21. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 860x
  • 0
Prečo nechcem deti

Tomáš Backstuber

Prečo nechcem deti

Deti sú naša budúcnosť, tak ich treba. Ak ste katolík, ideálne čo najviac. A ak aj nie ste, myslite na to, aby na vás mal kto robiť v starobe. A veď sú také zlaté, prečo by ich človek nechcel? A nie je egoistické nenechať po sebe žiadne potomstvo? A ja i tak tie deti nechcem. A odpoveď na otázku „prečo?“ je, žiaľ, dosť smutná.

  • 7. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 758x
  • 94
ACTA a Sailor Moon Hell

Tomáš Backstuber

ACTA a Sailor Moon Hell

V týchto dňoch je o ACTA na internete veľa. Frázy ako „ohrozenie slobody internetu“, „kyber-vojna“, či „netový komunizmus“ na nás vyskakujú každú chvíľu. Je problémom zneužitie ACTA, alebo tvrdý boj proti netovému pirátstvu samotnému? A ako sa na to pozerá moja obľúbená, večne nadržaná a sfetovaná hrdinka, Sailor Moon Hell?

  • 6. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 631x
  • 0
Kde je reklama na život?

Tomáš Backstuber

Kde je reklama na život?

Pokus o zamyslenie sa nad životom som sa rozhodol zobrať z trochu inej pozície: z pozície reklamy. Sú všade: niektoré vnímame vedome, iné nevedome, ale všetky vnímame. A všetky reklamy majú jednoduchú úlohu – vyvolať v nás určitý druh akcie, väčšinou nejakým spôsobom profitujúci pre majiteľa reklamy. Ako by to vyzeralo, keby existovala reklama na život? A chcel by vôbec človek vidieť takú reklamu?

  • 6. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 093x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu